Tuffevictor

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Camilla - 6 oktober 2013 20:47

Nu börjar det verkligen kännas att hösten är här tycker jag. Nog för att det just nu är relativt varmt ute så känns det ändå att luften börjar bli kall och klar. Mörkret faller fort på och man vill bara tända ljus och kura upp sig i soffan. (Iaf vill jag det :)) Här tänds nog 10-15 ljus varje kväll och brasan går varm den också. Jag gillar verkligen hösten och tycker den är mysig!

Gjorde lite höstmysigt ute igår också. Eller i en zinkhink med lite mossa, lingonris och ljung mm som vi tog med oss från skogsturen i fredags. Fint blev det. Eller ja ganska iaf, är ju inte så duktig att pyssla, men är nöjd :)

Fortsatt mysig kväll till er alla <3 Hoppas ni också tänt massa ljus, men glöm inte att släcka dem sedan! ;)

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards