Tuffevictor

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Camilla - 25 oktober 2013 17:01

I tisdags var det sista gången för Victor att gå på simskolan. Tänk att det gått hela tio veckor sedan han gick första gången. Och tänk att Victor kunnat gå ALLA tio gångerna! Helt otroligt att han varit frisk hela hösten. Peppar peppar! Annat är det med lillasyster, men det är en annan historia... Victor tog simskolan seriöst och man märkte att han verkligen ville lära sig simma. När det var frilek så hängde alla barnen och busade på lärarna, men inte Victor. Han övade och övade på att flyta och på att simma. Han simmar och tar sig fram under vattnet, men att få upp huvudet vid ytan har han inte lyckats riktigt med ännu. Men det är en tidsfråga. Vi har inte riktigt bestämt ännu om han ska få påbörja nästa kurs direkt eller om vi ska vänta till våren och öva med honom själv. Ja, vi får se! Men stolt var han iaf vår lille kille när han fick sitt diplom och sin glass. Och vi med såklart.   

 

           

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards