Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Sjukstugan fortsätter..

Av Camilla - 5 mars 2012 12:29

På fronten intet nytt. Vi är fortsatt förkylda och eländiga. Vilma och jag är feberfria men Victor hade fortfarande lite feber imorse. Det grinas och gnälls från båda barnen, och från mamman ;) nu får den här jäkla flunsan ge sig iväg snart! Håller på att bli tokig! Tristess är bara förnamnet. Snart varit inne en hel vecka nu. Stackars barn och stackars mamman. Pappan i huset är fortfarande frisk och är på jobbet, tur för honom! ;) Hur mår ni en trist måndag som denna?

 
 
jessica, mamma i  Familjen vanlig

jessica, mamma i Familjen vanlig

5 mars 2012 20:47

Förstår om du är uttråkad! Den veckan barnen hade ögoninflammation trodde jag att jag skulle gå åt - och då fick jag ju ändå åka o jobba de vanliga dagarna.
Kämpa på!
kram j.

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Camilla

6 mars 2012 12:48

Tack! Kämpar allt jag kan! Idag är båda barnen feberfri iaf! Tjohoo, kanske man vågar sig ut en sväng imorgon med dem ;) vore underbart! Kram kram

 
Mary

Mary

6 mars 2012 19:21

Ja dessa förkylningar/flunsor verkar vara segdragna men jag ser i kommentaren nu att det verkar gå åt rätt håll iallafall. Skönt för er! Hoppas ni kan komma ut en sväng så ni får njuta av lite sol! Krya på er, kram från oss.

http://frokenkrumbukta.blogg.se

Camilla

6 mars 2012 20:48

Tack! Skulle inte ha skrivit att vi var bättre, nu har Vilma fått tillbaka febern. Blir nog till att åka till Bvc imorgon. Själv börjar jag få jätteont i pannan och funderar på om det är bihåleinflammation... :( Suck! Längtar ut till sol och värme! Hoppas ni mår bra! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards