Tuffevictor

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Camilla - 1 mars 2012 14:01

Förkylningen jag haft, och som jag trodde var på väg över, slog till igen i tisdags och nu sju resor värre. Var länge sedan jag var så dålig, om nånsin? Ont i hela kroppen, frossa/svettningar, feber, hosta from hell, huvudvärk, illamånde och yrsel. Gör jag minsta lilla så blir jag kallsvettig och det känns som jag ska svimma. Victor är som tur är frisk och är på dagis. vilma är liksom mig förkyld med hosta och feber.. :( tur i oturen då hon sover mest på dagarna och jag likaså. Har just sovit ett par timmar och försöker nu få i mig nåt. Vilma sover än och jag hoppas hon gör det ett tag till. Usch vilket elände.. Och ute skiner solen. Jag har dragit ner persiennerna så jag slipper se. Blä är rätta ordet.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards