Tuffevictor

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Camilla - 21 september 2010 20:14

Idag har sommaren fått ge vika för hösten här i hemmet. Ner med de ljusa sommargardinerna och in med lite mörkare och mysigare färger. Sitter nu och myser med en massa tända ljus och är mycket nöjd över resultatet. Vad tycks? Mysigt va? Tyvärr är det bilder från ljusa dagen, är ju mycket mysigare nu när det är mörkt... Men ni ser ju iaf! 

 

FÖRE:

   

  

EFTER:

   

   

 

Det enda som fattas nu är höstmattan, en stor ryamatta i brunt och beige, samt den gröna lampskärmen till golvlampan. De är nere i källaren och jag orkade inte gå ner och hämta dem idag, det får Thomas göra till helgen kanske. Det blir nog förresten ett par nya prydnadskuddar också, ska gå på Indiska imorgon tror jag. Hoppas ni myser och kurar i höstmörkret, det gör iaf jag/vi...       

Av Camilla - 21 september 2010 12:11

Victor har tidigare inte varit speciellt intresserad att sitta stilla på golvet och lägga pussel, få ner klossar i olika former genom ett lock med hål mm. Han har mest kutat omkring och pillat på alla knappar, dragit ut kökslådor osv osv. De senaste dagarna har han dock tyckt att det är roligt att sitta stilla och kolla i en bok, lägga pussel och leka med bilar mm. Skönt tycker jag med lite stillsammare lekar..:) Ja, de varar inte så länge, men ändå! Skrutten blir så stor för varje dag som går. Huga, nu får tiden lugna ner sig lite.

  

  

Jag kan dock säga att han inte har ärvt mitt  tålamod, som är lika långt som långfil...   Han har lika kort tålamod som pappa Thomas..;) Dröjer inte många sekunder förrän Victor kastar pusselbitarna lång väg och sparkar med benen och armarna om han inte får till att lägga pusslet rätt! Ha ha, bådar inte gott... 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards