Tuffevictor

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Camilla - 6 september 2010 13:16

Igår hade vi en riktig slappardag. Ibland är det skönt att ta en sådan dag då du inte har några måsten. Vi tog det riktigt lugnt på morgonen och myste på inne, trots att solen sken ute! Vi hade tänkt åka till stugan men det får bli idag istället när Thomas kommit hem från jobbet. Det blev en promenad här hemma istället. Vi gick förbi Högomskullarna där det var drakflygning. Var ju perfekt väder för det igår, soligt, varmt och lite blåsigt! Det var mycket folk där och många barn med sina drakar såklart. Victor satt i vagnen och kikade men lessnade ganska snabbt. Vi gick då till en lekpark så han fick gunga lite och leka av sig innan vi gick hem och in igen. Åh, vad jag saknar hus sådana dagar som igår...  

  

  

  

  

  

     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards