Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

5-årig förlovningsdag!

Av Camilla - 23 juli 2010 11:30

Idag är det 5 år sedan Thomas och jag förlovade oss på Kreta, Agia Marina.   Det var otroligt varmt och skönt hela veckan vi var där! Inte ett enda moln på hela veckan tror jag! Det gick inte att göra annat än att ligga på solstolen i skuggan och pusta och bada såklart! Men när vi kom fram till Agia Marina tyckte jag hotellet var sunkigt, jag var trött och svettig och vi gick ner till vattnet för att ta ett svalkande dopp! Men tji fick vi! Det var ju hur varmt i vattnet som helst!! Jag började nästan grina och ville hem... Hi hi, men när jag fått äta och sova lite blev det genast mycket bättre! Vi kommer säkert att resa dit igen, var ett perfekt ställe för barnfamiljer!

       

   

Nyförlovade! Vad unga och fräscha vi såg ut...tänk att man, speciellt jag, kan förfalla så mycket på 5 år! Ha ha..  

   

  

GRATTIS ÄLSKLING på förlovningsdagen! Tack för att du finns i mitt liv och förgyller mina/våra dagar! Du är bäst! Puss puss, älskar dig!     

 
 
Ingen bild

Thomas

24 juli 2010 08:28

Grattis själv hjärtat mitt! Och tack för att jag får dela livet med er, mina älsklingar.
Hoppas att presenten blir bra då den dyker upp...
Jag älskar dig!
Pussar o kramar
Thomas

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards