Tuffevictor

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Camilla - 6 juli 2010 21:28

Idag fick vi fikabesök i stugan av Lasse och Anna och deras två barn Matilda och Carl. Det var trevligt att få besök och att Victor fick lite lekkompisar för en stund! Vädret var ganska fint och trots att solen inte var framme hela tiden så var det varmt i luften. I vattnet är det nästan 24 grader nu! så det blev såklart bad! och en massa lek... Här kommer några bilder från dagen! Här är Matilda och Anna i simmartagen...

 

Victor var inte helt nöjd över att Carl skulle åka snålskjuts i gåvagnen... Hi hi...  

Här kunde de iallafall samsas kring den spännande delfinen!..   

Kul att ni kom förbi idag på en fika och lite lek! Det gör vi snart om igen hoppas jag!     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards