Tuffevictor

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Camilla - 11 juli 2010 19:37

Just det, kuddarna från Hemtex blev jättefina i sovrummet i stugan. Hittade även en gardinkappa i samma mönster som jag också köpt. Den skall dock delas i två delar och bli två kappor, tur att svärmor är duktig på att sy!   Blir nog riktigt fint. Kanske det kommer nån bild vid senare tillfälle!  

Av Camilla - 11 juli 2010 17:05

Nu har det gått några dagar sedan jag uppdaterade bloggen. Men vädret har varit så otroligt fint så vi har mestadels varit i stugan och haft lata dagar med sol och bad...  

 

I torsdags var vi dock in till stan där Gatufesten pågick och såg EMD, åt på kinarestaurang och sedan blev det en sväng på tivoli där kusin Arvid åkte karusell... Solen sken, det var mkt folk och rörelse och Victor tyckte det var spännande och kul!

  

  

  

  

 

Här kommer lite bilder från stugan och lata sköna dagar! Underbart med semester!


   

 

 

 

    

Igår kom mamma och pappa och hälsade på med sin nya husbil!   Den var jättefin och mysig och den ser vi fram emot att få låna framöver!   De premiärsov i den i natt och de hade sovit gott i den! Solen sken idag också och vi har solat och badat och ätit frukost och lunch ute tillsammans med dem! Så mysigt! Kul att ni kom och övernattade i Lögdö.

 

     

Nu är vi hemma i stan igen och tvättar lite och fixar inför semestertrippen på onsdag. Men jag tror att vi åker tillbaka till stugan ikväll och hoppas på att solen skiner imorgon när vi vaknar!   Hoppas ni alla har det skönt i sommarsolen på dagarna!       

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards