Tuffevictor

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Camilla - 1 december 2013 13:27

Nu är första ljuset tänd och vi går med rasande fart mot jul. Mycket som ska hinnas med och varje år säger jag att jag/vi ska vara klar med allt i god tid! Varje år stressas det trots detta in i sista sekund. I år ska det inte bli så! Ska försöka iaf :)

Victor och Vilma har varit så duktiga och snälla denna vecka då de varit hemma från dagis. Såklart hade Tomten ett paket var åt dem idag! Syns på bilderna att Victor blev till sig va? ;) Han ser inte så glad ut över sin snögubbe, men både han och Vilma blev jätteglada. Vilma tittade på sin och sa: vilken mysig, ha mitt rum :) Håller med.

Önskar alla en mysig första advent!

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards