Tuffevictor

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Camilla - 29 september 2012 21:12

Idag har vi haft en riktig innemysardag och bara mått gott! Vi var ut e en timme på fm och grejade och lekte lite på tomten, sedan kom regnet och rusket. Värmande brasa, Smurfarna, spel på paddan, tacopizza, skumbad, lördagsgodis och Pippi på rymmen. Victor har haft en riktigt bra dag och det har knappt varit nåt bråk mellan honom och Vilma. Och inte med oss heller. Han åt som aldrig förr och tallriken blev tom! Nu sover våra småtroll och vi ska se en Varg Veum. Bra avslut på en bra lördag!

Av Camilla - 29 september 2012 16:17

I onsdags var det dags för Victor att göra nya hörseltest. Det är alltid lika spännande att vara med honom när han gör sina test, han är verkligen koncentrerad och så duktig. Han ska sätta i en kloss i en ruta när han hör ett ljud i örat. Jag blir alltid så faschinerad över att han är så lugn när han ska träffa Eva på hörsel. Hon kan nog inte tro hur vild och busig han egentligen är, för för henne visar han varje gång upp en lugn och beskedlig kille..;) Det som var extra kul var att hörselkurvan såg mycket bättre ut på höger öra än tidigare tester. En förklaring kan vara att trycket på trumhinnan var jättefint just nu, tidigare han han nog haft lite vätska där. Sedan blir han ju större också och lättare kan visa när han hör och inte hör. Så stolt över min stora och duktiga kille!   

         


 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards