Tuffevictor

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Camilla - 9 augusti 2011 21:32

Victors nya sommarnöje, nu när det är för kallt för att bada, är att köra motorcykel..:) Svårt det där med gasen dock...han har inte riktigt förstått att han måste trycka ner foten ganska hårt och helst hela tiden. Ibland står han bara och hackar på samma ställe, hi hi..det ser bara för roligt ut..:) Duktiga killen är han iaf..   


 

Av Camilla - 9 augusti 2011 19:57

      

Av Camilla - 9 augusti 2011 19:20

Hemma en snabbis och tvättar, kollar post och vattnar blommorna. Men imorgon åker vi nog ut till stugan igen. Det är så skönt att Victor kan vara ute hela dagarna, trots att vädret inte varit det bästa. Synd bara att det inte är badväder, för det är verkligen det bästa han vet. Lillasyster sover och äter mest och därimellan blir det ju en del blöjbyten. Märker dock att hennes vakna timmar blir fler och fler vilket är kul! Men måste säga att det är skönt att Thomas fortfarande har nästan 2 veckor kvar av sin semester, för det är ganska intensiva dagar. Viss trötthet kan jag erkänna att jag känner! Men hade inte räknat med annat heller..:)


Idag blir förresten Lillasyster 3 veckor. Tiden går verkligen fort även om dagarna ser nästan likadana ut. Men nu är det rutiner som skall skapas och så kommer det väl vara ett tag framöver! Jag har inte glömt att jag lovat att skriva om natten då lillasyster kom, men jag har inte funnit tiden till det ännu, men den kommer nog snart! Går inte att blogga så bra i stugan..så får bli när jag har mer tid hemma.


Hoppas ni alla har det bra!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards