Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Heldag

Av Camilla - 11 september 2011 13:04

Igår tog vi och packade in oss i bilen och åkte till mormor och morfar i Stöde. Victor tyckte det var toppenkul såklart! Det blev mycket lek både inne och ute och även ett bad i det stoora badkaret, ja för Victor iaf som vanligtvis badar i balja. Såå tråkigt att inte ha ett badkar hemma, så han får passa på att bada när han kommer till m&m. Efter badet blev det god mat och sedan tog vi alla en promenad innan det var dax att åka hem igen. Victor somnade gott i sin säng och sov faktiskt till 07.30 imorse! Så skönt! Han är annars som en klocka och vaknar nästan exakt 06.30 oavsett när han somnar..

  

Kollade förresten på gamla kort sedan jag var liten och Vilma är en liten kopia av mig. På vissa bilder såg det ut som det var Vilma! Synd att jag inte kan visa er hur lika vi var, har ingen skanner och blir inge bra att knäppa på ett kort..:) Vilma växer iaf jättemycket och tiden går så fort. Hon blir snart 8 veckor! Hon pratar på för fullt och ler ofta, speciellt på morgonen..:) Så roligt att se hennes utveckling! Nu är det dock bäst jag avslutar här, nån som skriker efter mat...:) Trevlig söndag på er!   

  

 
 
Emilie

Emilie

11 september 2011 22:25

ni verkar ha haft en toppen-lördag. här är det också bara balja som gäller. stackars pojkar! Jag hade velat åka till mina föräldrar idag, eller det hade vart skönt att vara där en trött dag som denna, Tösen kan springa fritt och Lukas kan springa fritt. Win win för alla :)

http://lindgatan.bloggplatsen.se

Camilla

12 september 2011 08:41

Hihi, jasså de är lika där med! Badbaljepojkar! Ja, visst är det skönt att åka hem ibland, då får man bli lite liten igen och vila igen sig lite! :)
Hoppas du/ni får en bra vecka. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards