Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Lillasyster är här!

Av Camilla - 21 juli 2011 17:00

I tisdags morse, den 19 juli kl 05.25 föddes Victors lillasyster, vår prinsessa! Hon föddes med hjälp av kejsarsnitt eftersom hon låg i säte. Vi mår alla bra och Victor är en stolt storebror trots att han är så liten! Mammahjärtat svämmar över.. Fler bilder och mer om sessans födelse kommer senare!

 

 
 
Ingen bild

Therese

21 juli 2011 17:34

Linda tipsade mig om din blogg. Stort grattis till tjejen! Vilken lycka! Vad ska hon heta? Visst ni att hon låg i säte? Kram Therese M

Camilla

21 juli 2011 20:56

Hej Therese! Tack så mkt! Ja, det känns sååå bra! Vi visste inte om att hon låg i säte, men MVC har varit osäker hur hon legat i några veckor. Men sist jag var där, för 2 veckor sedan, så kände två barnmorskor på magen och sa att huvudet låg neråt. Som tur är så gjordes ett ultraljud när jag kom in i måndags natt (när vattnet gått) och då såg man att det var stjärten som sjunkit långt ner. Det blev snitt inom en timme ifrån det. Jag hann inte tänka så mkt och tur var väl det!

Vi är inne lite på Wilma, men inget bestämt ännu! Svårt det där med namn.

Hoppas allt är bra med dig och din prins och prinsessa!

Kram Camilla

 
Emilie

Emilie

21 juli 2011 23:06

Yayh! Grattis!!! och det blev en tjej ändå! Jag började undra varför du inte bloggat de senaste dagarna, men inte en tanke på att du kunnat legat på BB. Åter igen stooooooort grattis, ser fram emot en spännande berättelse om allt :)
Kram

http://lindgatan.bloggplatsen.se

Camilla

22 juli 2011 08:34

Tack så mycket!! Ja, tänk att det blev en prinsessa! Vi är så glada och Victor är en stolt storebror!..:) Just nu känns allt toppen! Hoppas allt är bra med er! Kram!

 
Ingen bild

linda

22 juli 2011 12:13

Hej
Så fin hon är.... Helt underbart söt!
Skönt att hörseltestet gick bra.
Njut och må så gott, glöm inte att vila och återigen vila. Det känner jag nu...
Massa kramar!

Camilla

22 juli 2011 12:40

Ja, det var så skönt!
Vila och åter vila är vad som gäller här med. Jag känner mig faktiskt riktigt trött och har behov av mkt vila och sömn. Känner mig dessutom väldigt begränsad av kejsarsnittet. Men förhoppningsvis känns det bättre snart!
Massa kramar till dig/er med! Må och mys!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards