Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

Tiden går..

Av Camilla - 17 juli 2011 19:35

Nu har det gått en vecka igen. Vart tar tiden vägen? På bäbisfronten är det fortfarande lugnt, även om jag nu de senaste dagarna tycker mig ha lite känningar att det kanske snart är dax? Men det är ju trots allt 14 dagar kvar så får nog vänta ett tag till är jag rädd. Bara jag inte prickar in Victors födelsedag så blir jag nöjd vilken annan dag det än blir..


Vi har fortsatt att vara i stugan dessa dagar sedan jag senast skrev här på bloggen. Det har varit typiskt sommarväder med sol, regn och blåst om vartannat. I torsdags var det dock helt ok väder och då fick vi besök av Lasse och Anna och deras barn Matilda och Carl. Kul med besök! Det blir ju inte att man träffas så ofta annars, tyvärr, när alla jobbar heltid och helgerna går åt att göra allt man inte hunnit göra på veckan.


Vad har vi mer gjort? Legat inne och myst i stugan regniga stunder och busat ute på de andra. Igår åkte Thomas och jag på Birsta och inhandlade lite födelsedagspresenter till Lilleman som snart fyller 2. Victor var då kvar i stugan med farmor och farfar. Skönt att kunna gå och titta lite själv!


Vi har det iaf jättebra även om jag är trött nu. Sover som en kratta på nätterna och blir andfådd för minsta lilla på dagarna...:) Men snart så!! Spännande..:)


Försökte ladda upp bilder men det går inte så bra här ute i stugan. Jag får lägga ut bilder imorgon när vi gör en avstickare hem igen. På tisdag är det barnmorskebesök på agendan. Hoppas ni klarar er utan bilder ett tag..;) Må så gott! Kram


Nu är vi hemma då regnet bara faller ner! Vi packade ihop ganska tidigt imorse och har nu varit hemma en stund och hunnit med att tvätta, äta lunch mm. Skönt att komma hem en sväng också..:)Lilleman sover, Thomas är ute på en springtur och jag sitter här. Nu kommer en massa fina bilder från våra dagar i stugan.


                 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards