Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

Ny omröstning!

Av Camilla - 1 juli 2011 20:56

Nu börjar det närma sig nedkomst av Victors syskon och vårt lilla mirakel.   


Jag har skapat en ny omröstning med frågan om vad ni tror att det blir? Flicka eller pojke? Vore kul om ni röstade!..:)

Ni får gärna skriva en kommentar här också om ni vill så jag vet vem som gissar..:)

 
 
Ingen bild

mamsen

1 juli 2011 22:35

Jag gissar att Victor får en lillebror <3 Kram <3

Camilla

1 juli 2011 22:39

Hihi, det gör jag med..:) Thomas röstar på en tjej han.. Spännande är det iaf! Kram och natti

 
Jessica A

Jessica A

1 juli 2011 23:41

Här har det mest fötts pojkar i år men jag tror ni går mot strömmen och får en liten tjej!

Trevlig helg,
kram

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Camilla

2 juli 2011 08:00

Är ett pojkår här med! 4 på raken på jobbet och plussar man på vänner och bekanta blir det 10 på raken! Den senaste fick en tjej dock..:) pratade med en på jobbet som ska ha i september, hon vet att det är en pojke.. Jag tror vi får en pojke, men man vet aldrig! Spännande! Kram!

 
Emilie

Emilie

2 juli 2011 18:21

Ser att du tror det blir en pojk, man brukar ju ha rätt som mamma, men jag tror på tjej, Victor skulle bli en sån himla bra storebror, skydda henne mot allt :)

http://lindgatan.bloggplatsen.se

Camilla

2 juli 2011 18:29

Hihi, så har jag alltid sagt sedan jag var ganska liten! Först vill jag ha en pojke och sedan en tjej som storebror kan skydda mot allt...:) men han kan ju alltid skydda sin lillebror oxå! Men vi får med spänning vänta och se!

 
Ingen bild

Linda

4 juli 2011 19:12

Hej
Jag tror att det är en liten kille... ser så ut på magen.
Jag tror att vi också kommer få en pojke, känns så samt att min mage verkligen är en sk pojkmage, rakt ut står den.
Vilka fina bilder från stugan, känner igen den blå tröjan, Albin har en likadan. Vad kul tältet såg ut, där kommer Viktor ha skoj i sommar.
kram på er.

Camilla

4 juli 2011 19:47

Hej! Ja, min står också verkligen rakt ut! Nu börjar det bli lite jobbigt.. Har haft riktigt ont i nedre delen av magen idag, men är väl för att det börjar bli riktigt trångt nu. Hoppes du mår bra, du har ju verkligen inte långt kvar! Ja, det är tur vi har stugan då vi fortfarande är huslös...:( vore skoj om ni kom ut och hälsade på när ni kommer hemöver, kanske blir en varmt och solig höst!? kram kram!

Jag tror ni får en liten tjej, trots pojkmagen..:)

 
Ingen bild

Maria

7 juli 2011 17:29

Det blir en tjej med lockigt hår! ;)

Camilla

7 juli 2011 19:45

Hihi, alla vill ha flickor med lockigt hår.. Men jag kan tänka mig en pojke med rakt hår också...;) Är så inställd på en kille, tror det är för att barnmorskan sa "han" en gång på ultraljudet. Kul att inte veta säkert dock, spännande!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards