Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Lite nytt!

Av Camilla - 20 juni 2011 20:34

Polarn och Pyret har ju startat sin stora sommarrea. Var dit en sväng förra veckan och inhandlade bla dessa. Tycker det är svårt med rea, vet inte vad jag ska köpa då jag vill ha så mkt...och då blir det ingenting istället. Men gick inte helt tomhänt därifrån iaf. Vad tycker ni om dessa? Kunde inte bestämma färg så det blev båda...:) Den blåa i stlk 92 och den orangea i stlk 98. Smart va?..;) Egentligen är det väl vinterkläder och dyl man tjänar pengar på. Men hittade inget jag ville ha och dessutom känns det fel att tänka på vinterkläder nu när vi går mot sommar... Men man ska ju ligga steget före och handla nu, men jag har inte kommit dit ännu känner jag. Hur gör ni?

 

 

Body Shop har ju även dom startat sin rea. Var dit en sväng förra veckan men hittade inget speciellt då. Anna, min arbetskamrat visade mig denna som hon brukar ha på sommaren. Såklart fastnade jag för den...eftersom den inte! var på rea...:) Men jag kom ju på att vi hade en check på 100 kronor hemma och då blir det ju lite som rea, eller hur? Idag inhandlades därför dessa! De luktar jättegott och verkligen sommar!! Jag tycker dessutom att jag är värd dem då jag får gå med stor mage hela sommaren...;) Eller hur?

     

 
 
Ingen bild

Linda

20 juni 2011 21:02

Vilka fina tröjor! kul med rea men oftast så hittar man inget man vill ha. De nya kläderna lockar mer.
Visst börjar det bli tungt nu, nu får gärna bebisen komma snart. kram

Camilla

20 juni 2011 21:36

Jag håller med om att de nya kläderna lockar mer! Känns som om mycket som reas ut plockats fram just för rean. Men tyckte om dessa små tröjor/jackor!

Håller med om att det börjar bli riktigt tungt nu. Svårt att hitta en skön ställning att sitta då det trycker mot revbenen! Ännu svårare att hitta en bra ställning att sova i! Jag väntar gärna i 4 veckor till, men sedan får bebisen gärna titta ut! Din kan ju titta ut lite tidigare då du ligger några veckor före mig..:)

Har försökt att kommentera på din blogg, men sedan nån vecka så kan jag inte? Vet inte vad det blir för fel när jag ska kommentera eller läsa dina kommentarer..:(

Må så gott, kram

 
Jessica A

Jessica A

28 juni 2011 21:05

Jag gillar rea!! Och båda tröjorna var ju superfina så du gjorde rätt som tog båda. Jag köper säkert 75% av barnens kläder på rea (eller med kupong)... mycket onödigt blir det säkert men nån gång används det alltid!!

Kram
PS. spännande med bebisen, nu är det inte lång tid kvar...

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Camilla

29 juni 2011 20:30

Ja, det är alltid kul att fynda! Då kan man köpa och slösa lite extra..:)
Nä, nu är det nära till bebis här hemma! Har gått otroligt fort denna graviditet, men så har man inte haft så mkt tid att tänka på den heller, har ju haft fullt upp med lilleman! Hur tycker du att det går att ha 2 småttingar därhemma? Lättare eller jobbigare än du trott?
Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards