Tuffevictor

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Camilla - 6 juni 2010 21:07

Ja, nu är det bara att hålla tummarna på att vi har gröna fingrar! Idag har vi satt fyra tomat- och två gurkplantor i vårt lilla växthus..:) Utanför växthuset satte vi smultronplantor. Det skulle ju vara så otroligt kul att kunna skörda sina egna tomater, gurkor och söta små smultron, mums! Jag tror dock att tomatplantorna står lite väl nära varandra, men får hoppas att det går bra ändå! Lyckas vi få lite skörd kanske vi utökar till nästa sommar! Hi hi.. Ett kul experiment blir det iallafall.   

 

        

        

Lilleman satt i gräset och kikade och undrade nog vad vi höll på med!

  

Den här helgen har gått otroligt fort! Vi har haft ganska mycket att stå i och då brukar det ju gå undan. Men det är inte alltför långt kvar innan pappa Thomas får semester! Vi längtar! Hoppas på att den riktiga värmen kommer snart också!   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards