Tuffevictor

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Camilla - 18 april 2010 21:55

Idag har det varit en äkta slösöndag. På fm blev det iof en tvåtimmars promenad i solen och tyvärr också blåsten! Brr...måste den där blåsten alltid förstöra de soliga dagarna, blåst är bland det värsta jag vet!   Ja, nu tog jag kanske i, men jag blir irriterad av blåst.

 

Efter promenaden blev det lyxlunch då resterna från pizzan intogs. Oj vad god den var i dag också...   Sedan har dagen rullat på med lek med Victor, småplockande av leksaker, kläder mm, lagat mat (taco-kyckling) badat Victor, läst saga för Victor och nattat Victor. Nu sitter jag här och väntar på att Thomas skall komma med en nattamacka med ägg på.

 

Här kommer lite bilder från den goda tacokycklingen! Recept kan ges om det är någon som är intresserad! Är jättelätt att göra och så god!

 

        

 

  

 

Måste även rekommendera den köksapparat som används som flitigast här! = Riskokaren!. Jag var länge emot att köpa en sådan, har så många apparater som bara står, ex fritös, popcornmaskin, äggkokare, smörgåsjärn, innegrill mm mm...listan kan göras lång! Men Riskokaren är så bra! Bara att fylla i vatten och ris och slå på..vips så är riset klart. Fluffigt och gott blir det också!! Bränner inte fast i botten och kokar inte över heller!...

 

  

 

Nu kommer Thomas med nattmackan. Nu får det vara bra med bloggande för ikväll. Godnatt!

Mat

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards