Tuffevictor

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Camilla - 4 juli 2010 21:49

Idag var vi med när Victors kompis Wilmer döptes i Näset. Dopet hölls hemma i mamma Malins barndomshem och var sååå fint!. Såklart regnade det så dopet fick hållas inne, men det gick ju jättebra då de hade de så stort och fint därhemma. När vi sedan åt hade det klarnat upp lite så vi kunde sitta ute. Skönt! för det var fuktigt och varmt inne men även ute iof. Wilmer var superduktig hela tiden och sade inte ett pip...inte ens när hans lilla huvud blev blött under vattenproceduren! Vilken kille!


 

 

 

 

      

Tack Malin och Fredrik för att vi fick komma på Wilmers fina dop. Ni var så fina alla tre!   

 

Efter dopet så passade vi på att åka och hälsa på gammelmormor Svea som bor i Ånge. Hon har aldrig träffat Victor och blev såklart jätteglad över att vi kom och hälsade på. Därefter åkte vi till mormor och morfar (Victors alltså)  i Stöde för att bli bjuden på middag och sedan hem till stan igen! Det har varit en lång och intensiv dag men jättetrevlig. Victor har varit så duktig och trots att det var så många nya ansikten så har han inte blivit ledsen en enda gång! Skönt! Nu sover han gott i sin säng och det gör snart Thomas och jag med!   

Av Camilla - 4 juli 2010 20:03

Nu kommer en bildkavalkad som beskriver våra härliga dagar ute i stugan under fredagen och lördagen. På fredagen fick vi sällskap av Victors kusiner Arvid och Alfred! Det har jag redan nämnt men nu kommer lite bilder och en massa på Victor mm från lördagen också! Klicka på dem för att få dem större!

 

                                            

Härliga dagar har det varit och många bildr blev det!    Imorgon åker vi ut igen om vädret blir bra! Det är så härligt för Victor att kunna vara ute hela dagarna och skrota på. Blir lite lugnare för mig/oss också eftersom han är precis överallt här hemma!..   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards