Tuffevictor

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Camilla - 20 april 2010 21:12

Kommer ni ihåg de där skärmkepsarna man hade när man var liten? De där med genomskinlig skärm med text på. Jag hade en grön med texten: Liten men tuff! Det stämmer verkligen på vår lilla knus. Tycker han ser så tuff ut på de här bilderna som jag knäppte idag! (De sista bilderna med den här kameran för nu har jag fått min nya fina rosa kamera...:))  

 

  

Mössan hade gjort en snygg frippa när vi kom in efter promenaden. Blåste som attan idag också, såg skönare ut än vad det var! Brr..

  

Busig som få är han! Han har alltid nåt lurt på gång...  

 

  

På den här bilden ser han ut som självaste Jerry Williams! Hi hi..han har tagit efter hans stil med handen vid örat!

 

Efter en dag full med bus så somnade Victor själv i sin säng. Thomas hade läst sagorna och lade honom i sin säng för att jag sedan skulle gå dit och få honom att sova. Men det blev tyst på direkten och när vi gick dit och kollade hade han somnat gott...lilla hjärtat!    

 

Imorgon ska vi på BVC och väga och mäta honom. Jag hoppas verkligen att vågen visar resultat! Tycker att han blivit lite rundare om kinderna, men är ju svårt att avgöra själv när man ser honom varje dag! Spännande!

Av Camilla - 20 april 2010 10:57

Nähä...för er som undrar så vann jag inte någon sittsäck på min slogan...  Jag som tyckte den var så bra...hi hi... Men men, smaken är som baken! Den som vann första pris: Why wait?! Just SIT ON IT! Hmm...min var bättre men kanske det inte passade med "häcken" ha ha... ja ja..jag är inte bitter...  

 

Nu är jag med i en ny tävling via en annan blogg och hoppas nu på att vinna ett fint halsband med brickor med namn eller annan text på. Finns hur många tävlingar som helst så bara att deltaga och hoppas på det bästa!

 

Nu vaknar lilleman från sin fm-lur!...nu blir det till att leka nån timme och sedan får det bli en långprommis så han får sova i vagnen på em-luren.   skiner idag och blåsten verkar ha gett med sig lite! Igår blåste det sjukt mycket...

 

Ha en bra dag alla!      

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards