Tuffevictor

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Camilla - 14 april 2010 15:01

Idag har Victor och jag lunchat med Anna och sockersöta Agnes! Lunchen blev på Barista som ligger en bra bit ned på Storgatan. Det var faktiskt jättebra ordnat för småbarnsföräldrar och det tror man ju inte när man kollar in och ser den trendiga inredningen. Längst in i ett hörn har de gjort som en liten lekhörna med grind så man kan stänga in sig och låta barnen leka fritt. Det är dock bara ett bord där så det gäller att vara tidig ifall man vill sitta där! De har leksaker, massa barnstolar samt en micro där man kan värma medtagen mat till småttingarna.

 

Maten var väl sådär, kan inte ens uttala vad det var jag åt, men var som tortillabröd med kyckling och ruccola (stekt i stekpanna el dyl) samt en bulgursallad till.

 

Efter lunchen gick jag på H&M en sväng och köpte ett jättemysigt nattlinne, som jag egentligen inte behöver, samt ett par svarta leggings med dragkedja nertill. Var nog första plagget jag någonsin köpt oprövad, men döm om min förvåning så satt de riktigt bra när jag provade dem hemma sedan.   

 

Här kommer bilder från den trevliga lunchen.

 

  

 

  

  

 

På väg hem från stan hittade jag ett riktigt vårtecken... Blåsippor!

 

Blåsippan ute i backarna står, niger och säger att nu är det vår!   

 

  

 

Tack Anna och Agnes för en trevlig och mysig lunch!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards