Tuffevictor

Alla inlägg under januari 2015

Av Camilla - 6 januari 2015 15:13

Imorgon börjar vardagen igen för de flesta. Jag jobbade iof igår men imorgon börjar Thomas också. Tyvärr blir det nog till att börja vardagen med en vabdag då Victor har fått en förskräcklig hosta, är snorig och på febergräns. Håller tummarna att det stannar där och att han tillfrisknar snabbt.

Vi har iaf fått vara friska stordelen av den långa härliga julledigheten och det får vi vara glada över. Vi har haft det jättebra och det är väl därför det har gått så fort :(

Hoppas ni alla haft det bra också!

Lite bilder från de sista lovdagarna.

Av Camilla - 2 januari 2015 18:22

Nyår 2014 firades in med syrran och hennes familj. Det var en lugn och mycket trevlig kväll och mycket god mat såklart! Mysigt hade vi! Ett perfekt avslut på året 2014. 
Gott Nytt År Till er alla lite i efterskott!

 

 

 

                

Av Camilla - 1 januari 2015 13:57

Här kommer några bilder som visar vad vi fortsatt pysslade med i mellandagarna. Vi trotsade kylan och gick ut en sväng men sedan var vi mest inne. Sedan slog ju vädret om och det blev plusgrader. Trist! Nu hoppas vi på lite mer snö och kyla igen! Skönt att vara ledig är det ju iof oavsett ;)

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards