Tuffevictor

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Camilla - 8 maj 2014 21:24

Igår var det dax för ett besök hos Logopeden för Victor. Senast vi var där var i juni 2013, fatta vad tiden går fort! Det gick jättebra för Honom och han satte nästan alla ord denna gång. Jättekul! Stöbblar blev nu stövlar och kaket blev paket. Plygplan blev flygplan och elepant blev elefant. Det enda som logopeden uppmärksammade, som även vi märkt, är att han nu börjar läspa lite på vissa ord. Men det får vi försöka öva bort om det skulle fortsätta.

Kul att det gick så bra, men så är han enveten att träna uttal också. Han kan träna på ett ord hur många gånger som helst och till slut får han till det. Han blir då så stolt och glad och går och säger det om och om för sig själv. Vårt Älskade hjärtebarn!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards