Tuffevictor

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Camilla - 28 juni 2013 21:17

Kan inte riktigt fatta att jag/vi nu har över 7 veckor ledighet tillsammans! Men oj så skönt att slippa kliva och och gå på jobbet på måndag :) Lyx!
Semestern firades in med en god kycklinggryta och ett glas rose, sedan öppnades julchokladen som snart går ut på datum :) Mums!

Lite fix har vi även hunnit med. Uteplatsen börjar ta lite form även om det värsta egentligen återstår. Vi skulle behöva ta upp alla plattor och jämna till marken och antingen lägga plattor igen eller göra en träaltan. Men jag går på det roliga först ja :) Det andra får vi fundera på ett tag.

Det har varit en skön em och kväll. Victors kompis Sigge kom och lekte en stund och de skrattade och hade det så skoj! Mysigt! Nu ser vi fram emot många roliga och fina dagar och kvällar.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards