Tuffevictor

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Camilla - 1 april 2012 20:23

Ett stort Grattis till mig idag som fyller 35 år! Oj oj vad åren går.. Dagen har varit bra trots fortsatt sjukstuga. Nu är det Vilma som ligger över 39 strecket och Victor fortsätter matvägra efter kruppanfallet förra lördagen. Nu tror jag mest det är nån sorts trots och jag orkar inte tjata på honom. Han äter väl när han är så hungrig att han inte orkar trotsa längre, men jobbigt är det!! Thomas har också känt sig lite hängig idag och hade lite feber på em, måtte han inte bli sjuk nu till påsk! Jaja, hur som helst har jag blivit uppvaktad idag med tårta och fina presenter! Mer om det imorgon eller när jag får tid att blogga igen!?.. Hoppas ni alla haft en bra helg! Kram!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards