Tuffevictor

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Camilla - 23 december 2012 13:15

Dagarna före jul, när det mesta är färdigt och man istället kan mysa och umgås, är nästan de mysigaste dagarna! Lite som lugnet före stormen ;) I fredagskväll kom våra fina grannar över på julfika. Barnen härjade på och hade kul och vi vuxna kunde sitta och fika länge och prata, för det mesta iaf :) mysigt var det!


Igår kom våra fina vänner från Klingsta hit på vårt årliga julfika :) Det har blivit en tradition att träffas strax innan jul och mysa och fika. Och mysigt var det. Victor och Charlie hade dock nästan inte tid att fika för de lekte så bra. Cassandra satt och spelade på Ipaden och glömde nästan också att fika. Men vi vuxna proppade i oss godsaker, inga hinder där inte! ;) Mys!


Idag kommer farmor och farfar med lite grejer inför imorgon, och då blir det väl mera fika. Ojoj, men är ju bara jul en gång om året ;)

     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards