Tuffevictor

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Camilla - 7 november 2012 20:44

I fredags var det dax för Victor att klippa sig igen. Hans hår växer som ogräs och eftersom det var fotografering i tisdags var vi tvungen att göra nåt åt det. Victor gillar att gå till frissan och sitter för det mesta stilla. Förra gången valde han orange färg i håret men denna gång blev det blått. Fina fina hjärtat. Det som var mindre kul var att Victor fick ett kruppanfall på söndag natt och därför var hemma i tisdags, men eftersom vi bor så nära dagis så gick Thomas dit med honom under fotograferingen. Gruppfotot knäpptes ute men det enskilda inne. Hoppas nåt blev bra, han var ganska svårflörtad :) Väntar med spänning.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards