Tuffevictor

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Camilla - 13 juli 2011 11:56

Tänkte det var dax att packa väskan som skall med till BB/förlossningen. Då Victor kom i v 34+0  hann jag aldrig packa med några saker och nu står det still. Vad ska man ha med sig? Har ni några tips? Har kollat på nätet såklart men inte hittat någon bra sida. Vad tog ni med er?

Jag har iaf tagit fram små bäbis-kläder efter Victor, både neutrala och "killiga", alltid en början...:)


Självklart är detta min väska som jag kommer att packa i när jag/vi drar iväg..:) Nån som gick på den?   

  

Av Camilla - 13 juli 2011 11:38

Vid 05.00-tiden härom dagen när jag var upp och kissade, för 4:e eller 5:e gången, såg jag ett rävigt beök ute på tomten..:) Bilden blev inte den bästa då jag knäppte genom köksfönstret, men man ser ju iaf att det är en räv. Den var yvig och fin så var ingen skabbräv som tur är.. Kul att se! Ser ut som den funderade på att ta ett dopp, men den ångrade sig och sprang iväg istället..:)

       

Av Camilla - 13 juli 2011 10:58

Victor älskar verkligen att kolla på filmen bilar "Cars". Hans favorit verkar vara "bäjarn" och ni kan tänka er att han blev glad när jag kom hem med dessa tröjor ifrån Lindex. 99 kronor styck kostar de, inte så farligt tycker jag.

    

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards