Tuffevictor

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Camilla - 6 juni 2011 19:29

Nu är den extra ledigheten snart över och arbetet står runt knuten igen. Men det är ju lite kortare vecka nu och sedan är det bara en helvecka, sen är det ju midsommarvecka! Helt galet vad fort det går nu. Sedan jobbar jag två veckor till, om allt går som det ska och därefterblir det lite semester innan nästa mirakel kommer! När Victor kom blev vi ju snuvade på semestern och fick tillbringa den på prematuren istället. Men det gick ju bra det med! Men tänk om den lillebror/lillasyster skulle komma samma vecka som Victor, då skulle det bli förlossning om två veckor! Hoppas verkligen att denna håller sig inne i magen lite längre än sin storebror!..:) 


Vi har iaf haft en lugn och skön ledighet. Vi har inte orkat göra så mycket då vi alla varit krassliga. Jag har dock klarat mig bäst i familjen, grabbarna har ju varit riktigt dåliga. Så den här ledigheten har varit behövlig för att tillfriskna.


Vi har försökt att vara ute i friska luften och det har ju varit skapligt väder,. Synd bara att det ska blåsa så himlans mycket. Det har även blivit en liten tur till mormor och morfar i Stöde och sedan några turer till stugan. Idag var vi på stan och firade nationaldagen.


Här kommer en bildkavalkad från våra lediga dagar!


Mys med mormor och morfar i Stöde!

  

  

  

  


Vistelse i Stugan med farmor och farfar! Bryggan på plats och tomatplantorna i jorden. Ser fram emot en skön sommar där..:)

    

Idag blev det nationalfirande på stan. Mycket folk var det, många ville nog se Måns Zelmerlöv..:) Victor hade det iaf skoj..Förutom när russinen tog slut..hihi..;)

  

  

 


         

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards