Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

En resa bakåt i tiden...Hjärtoperation i Göteborg

Av Camilla - 21 januari 2011 19:42

För ett år sedan, torsdagen den 21 januari 2010 påbörjade vi vår resa mot Göteborg och Victors hjärtoperation. Vi valde att ta nattåget eftersom vi hade en lång resa framför oss, detta för att Victor förhoppningsvis skulle sova hela resan, vilket han även gjorde. Jag sov kanske 1-2 timmar på det skakande och bullrande tåget. Victor och jag låg såklart i samma lilla säng och jag fick verkligen ligga och hålla i mig i svängarna för att inte ramla ner i golvet. I sängen ovanför låg en snarkande Thomas..:) Fredagen den 22 januari steg vi av på Göteborgs central där en taxi stod och väntade för att ta oss till Drottning Silvias barnsjukhus. Vi hade speciellt bett om att få en taxi med barnstol, men såklart var det ingen stol i bilen. Jag fick nervöst sitta med Victor i mitt knä, med bälte över oss båda...

  

  

Fortsättning följer imorgon... de närmaste 2 veckorna kommer en beskrivning av våra dagar från vistelsen i Göteborg. Hoppas ni vill följa med bakåt i tiden på vår resa och Victors hjärtoperation.   Kommer att bli en omtumlande resa för mig/oss då jag tvingas tänka tillbaka på denna jobbiga tid. Men det är det värt, vill gärna skriva om detta i Victors blogg! Älskade lilla hjärtebarn!

 
 
Ingen bild

mamma.

22 januari 2011 16:34

Ja, Millan jag vill följa med på resan. Det var verkligen en jobbig tid med många dagars oro. Man kunde ju inget göra, bara att vänta o hoppas. Jättejobbigt att vara så långt ifrån er då. Tänk vad tiden gått fort, tycker inte det var så länge sen.....Å nu är han en så piggelin liten härlig grabb. Älskade lillknusen, krrrraaammmm

Camilla

22 januari 2011 17:50

Förstår att det måste ha varit jättejobbigt att vara så långt ifrån. Det var nog lättare för oss eftersom vi var mitt uppe i allt och hela tiden hade koll på vad som hände. Men jobbigt var det ju såklart! Men skönt att vi kan lämna det bakom oss nu och att allt har gått så bra! Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards