Tuffevictor

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Camilla - 13 maj 2010 15:42

Idag har vi passat på att göra lite sommarfint här hemma eftersom Victor är snorig och bör vara inne. Han nyser och nyser och snoret hänger som två ränder nedanför näsan! Lillgubben. Han är pigg ändå men lite gnällig och det måste man ju få vara!   Som tur är har han ingen feber och hoppas hoppas att han slipper den.

 

Myspojken i pyjamas...  

 

   

 

Här är bilder på vardagsrummet före och efter sommarstädningen. Det blir nästan som ett helt annat rum! Det är inte så dumt att ha en vintersoffa och en sommarsoffa! Alltså överdrag i olika färger... På hösten är det så mysigt att dra på det bruna överdraget och ha lite murriga färger och på våren är de så härligt att dra på det ljusa överdraget och piffa med lite ljusare färger. Vad tycker ni?

 

         

 

Så skönt när allt är klart! Nu kan vi sitta och njuta ikväll och resten av helgen...       

    

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards