Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Hassela

Av Camilla - 31 mars 2010 13:22

Igår åkte vi på en dagstur till Hassela där syrrans familj är på en liten minisemester...   lyste med sin frånvaro men det var skönt att vara ute ändå! Sällan man är ute en hel dag och frisk luft gör ju en både pigg och trött på samma gång!... Konstigt, men man sover alltid så gott när man varit ute en hel dag...

 

Arvid, 4½ åkte slalom så det stod härliga till! Tänk vad barn är tuffa ändå! Omedvetandes om vad som kan hända om man inte tar det lite lugnt nedför backen. Det blev till att hyra en sele så pappa Christoffer kunde reglera farten lite och se till att det inte bara blev störtlopp nerför backen!

 

  

 

Det var lugnt och skönt i backarna och liften så till och med jag skulle ha vågat mig upp...men får väl bli nästa år! Nog för att jag är lite höjd- och farträdd men det som jag tycker allra värst om är liften! Blir alltid så nervös att jag ska ramla av och att jag inte ska komma av när jag är uppe osv.. Hi hi, sånt tänker man inte på som barn och det är härligt att se!

 

  

 

Tänk att mat smakar så bra utomhus! Till lunch blev det grillad hamburgare och sedan kaffe och kaka!..   Gott som tusan och värmde bra i magen i det gråmulna vädret! 

 

      

 

Sedan var det ju pulkrace med Benny Bäver..    Arvid var med och åkte men jag vet inte vem som vann? Missade det tyvärr... Arvid var lite blyg när Benny Bäver ville ha en kram av deltagarna. Först ville han att moster skulle krama honom först, men hon var för blyg hon också...    Mamma Veronica följde dock med och till slut blev det en kram till Benny.

 

  

 

Victor låg och kikade i sin vagn och tyckte allt var spännande!

 

  

 

Innan vi åkte hem blev det till att tina upp lite inne på hotellet! Brr...

 

  

 

Victor somnade gott i bilen så snart vi börjat åka. Var nära att jag också somnade men lyckades hålla mig vaken...

 

Tack för en trevlig dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards