Tuffevictor

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Camilla - 13 september 2015 21:19

Fy vilken tråkig helg vi haft! Den har mestadels gått ut på att måla, mellan dessa jä-la regnskurar, iof är det ganska kul att se resultatet växa fram mer och mer, men hade hellre gjort nåt annat skoj. Mamma kom i fredags, så då målade jag, och sov över till lördag. Igår kom pappa och hjälpte till att måla och idag har Thomas och jag fortsatt. Det tar typ aldrig slut! :( Men det blir nog bra när allt är klart. Victor och Vilma har mestadels varit inne hela helgen. Victor vaknade med hemsk öronvärk i torsdags och efter ett läkarbesök blev det en kortare penicillinkur pga öroninflammation. Mormor och Vilma var till stan en sväng och shoppade i lördags men då hon också är lite krasslig så har de varit hyfsat nöjda att leka inne. Nu laddar vi för en ny vecka. Jag är dock också krasslig och som vanligt sätter det sig på rösten. Får se om jag kan prata imorgon. Kram på er och hoppas ni får en bra vecka!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards