Tuffevictor

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Camilla - 16 mars 2014 19:44

En bra helg går mot sitt slut. Bamse på bio, Kulturmagasinet, ute i solen, grillpremiär och hyffsat glada barn ;) Vilma har sedan en vecka tillbaka vaknat flera gånger per natt och grinat, skrikit, sparkat med benen och varit otröstlig. Till slut somnar hon av utmattning.. :( Så jobbigt för både henne och mig. Hon har även vaknat tidigt på morgonen, hon brukar ju sova länge på helgen, och att sova på dagen har hon slutat med sedan länge. Såklart blir hon trött på dagen och grinar för ingenting. Hoppas denna fas går över snart. Lillhjärta.
Nu ser vi fram emot nästa helg, ska bara traggla oss igenom en vecka först ;)

Bamse var spännande och bra, det tyckte både Victor och Vilma som ni ser :) Stora ögon!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards