Tuffevictor

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Camilla - 1 september 2013 20:30

Det har blivit lite dåligt med uppdatering på bloggen nu. Men dels har jag inget att skriva om och dels inte tid. Är bara jobb, dagis, äta, sova.. Jobb, dagis...osv. Vilma har dock varit hemma halva ons och sedan resten av veckan. Hon är fortfarande lite snorig och hostig men feberfri och får därför gå imorgon.

Lite annat än jobb och dagis har vi iaf hunnit med. Igår åkte vi till stugan över dagen och fick besök av mamma och pappa i husbilen. De stannade kvar där över natten men vi åkte hem. Vi hann med att ta en tur i skogen och vi hittade lite gula kantareller till mamma och pappa. Mamma var med barnen i stugan och vi andra gick en sväng. Skönt!

Idag har det blivit storstädning av huset. Har knappt städat på hela sommaren så var välbehövligt! Sedan kom mamma och pappa och hälsade på en sväng igen och lämnade nyckeln till stugan.

Imorgon är det ny vecka. Fy vad helgen går fort :( Men from nu i september så jobbar jag 80% och kommer vara ledig med barnen på fredagar. Känns lyxigt! Ha det gott alla. <3

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards