Tuffevictor

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Camilla - 18 januari 2012 14:23

Det återstår att se. Eftersom vi flyttat från mindre till mycket större så fattas det ganska mycket saker här just nu. Eftersom jag inte bryr mig så mycket om design och märkesgrejer så har det inhandlats en del saker på Rusta, ja, hör och häpna! På Rusta..:) Mest lampor och mattor iof, men ändå. Ja ja, återstår att se om billigt är bra? Helt ok ser de ut iaf. Ett litet axplock kommer här.

           

Vad säger ni? Kan ni handla på affärer som Rusta eller måste det vara design eller iaf typ IKEA?  

Av Camilla - 18 januari 2012 14:05

Alltså, jag säger då det. Hur mkt jag än plockar och plockar hittar jag fortfarande kartonger med köksgrejer. Köket är för länge sedan fullt och nu hittade jag en flyttkartong med en popcorn-maskin, smörgåsjärn, grill (en sån där med lock ni vet), en tårtkupa (eller vad de kallas för) en  juicepress, skärbrädor och mycket mycket mer. HUR är det möjligt att ha så mkt köksgrejer som vi har!? Ett framtida projekt blir helt klart en köksö med mer förvaring och sittplatser. Bort med köksbordet säger jag bara! Någon fler som har samma problem som jag?

   



Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards