Tuffevictor

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Camilla - 4 mars 2011 21:44

Imorse fick vi se ett litet mirakel!   Lagom till Victors 2-års dag så kommer han bli storebror om allt går bra! Den 31 juli är "miraklet" beräknat...:)

     

Tänk ändå. Att få Victor tog nästan 4 år, 3 IVF, blod svett och en massa tårar.... Nu hux flux löste det sig av sig själv. Kroppen är verkligen en stor gåta! Men när vi var mer avslappnad i barnafrågan så händer det av sig själv, så man kan inte annat än att fundera om det inte sitter lite i "huvudet" också. Hur som helst så är vi överlyckliga! Vi som hela tiden varit inställd på att behöva gå igenom en ny IVF om Victor skulle få något syskon! Finns inte ord som beskriver vad glad jag är för att slippa gå igenom det igen, för det är nog det värsta jag/vi gått igenom, IVF-karusellen alltså. Men den gav ju oss det bästa miraklet Victor, så är så tacksam att hjälpen finns! Så kämpa på alla ni barnlösa därute, snart är det er tur att få ert lilla mirakel.     

Av Camilla - 4 mars 2011 17:51

 

fortsättning följer... 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards