Tuffevictor

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Camilla - 7 september 2015 21:32

Idag var vi på barnmottagningen med Victor för kontroll av hans hjärta. Det har gått tre år sedan sist vi var där, tiden går så fort! Han fick börja med att väga och mäta sig, vikten stannade på 21,1 kg och längden på 123,5 cm. Det togs EKG, blodtryck, syresättning och slutligen hjärtultraljud. Victor var så duktig hela tiden och låg alldeles stilla och svarade på doktorns frågor. Han var lite nervös innan vi åkte dit för han var rädd att det skulle göra ont när klisterlapparna för elektoderna skulle dras bort, men det gick jättebra.
Allt såg jättebra ut och nu behöver vi inte göra fler kontroller! Nu är han klassad som helt hjärtfrisk! Underbara nyheter på vår långa resa som började när Victor var nyfödd! Vår lille tuffevictor är den bästa kämpen! Härligt!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards