Tuffevictor

Alla inlägg den 22 mars 2015

Av Camilla - 22 mars 2015 21:17

Vilma är nu redo att gå till dagis imorgon efter att ha varit hemma med vattkoppor sedan förra torsdagen (hittade första koppan på onsdagskvällen). Hon har varit jätteduktig och hyfsat pigg under hela tiden med nästan ingen feber alls. Natten mellan lör-sön förra veckan var jobbig, men sedan har det gått bra. Vi har kunnat vara ute lite på dagarna vilket varit skönt.
Vilma får tyvärr gå till dagis utan storebror imorgon för ikväll hittade vi några små prickar på Victor, så nu är det hans tur. Det är med blandade känslor, men skönt att han får det ändå så är vi klara sedan. Hoppas hoppas att hans blir lika lindrig som Vilmas. Älskade barn!

Lite bilder såklart på vad vi sysslat med och lite nytt i hemmet.

Ny kaffemaskin (Som maskinälskaren Thomas köpt såklart) och nya kaffekoppar!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards