Tuffevictor

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Camilla - 14 december 2014 19:56

Lucia och tredje advent snart avverkade! Tjohoo, imorgon går vi in på sista arbetsveckan, 4 dagar såklart, och sedan hägrar en lång, skön och välbehövlig julledighet för oss! Längtar som en tok. Ligger hyfsat i fas då de flesta julklappar nu är inhandlade (iallafall till barnen), pepparkakshuset kan bockas av likaså inköp av årets julgran. Imorgon kläs den nog tror jag, roligare att njuta av den innan jul än efter. Inget julgodis har dock bakats ännu, men det får nog vänta ett tag för annars är de ju slut innan jul ;)... Önskar er alla en fortsatt fin advent och ny vecka. 




Vilma övar inför luciatåget på dagis imorgon. Lite trist att det är på en måndag och efter Lucia, hade gärna haft det tors eller fre förra veckan som de flesta verkar ha haft. Jaja, det blir nog mysigt ändå. Mammas lilla Lucia   


 


Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards