Tuffevictor

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Camilla - 6 december 2014 18:27

I torsdags var det dags för Bvc för Victor och hans 5 1/2 års-kontroll. Han hade gruvat sig för sprutan ett tag och jag hade lovat att han skulle få något om han var duktig. Han önskade sig polkagrisstänger, sådana man kan hänga i julgranen, Och självklart äta :) Tyvärr fick jag förhinder att följa med då det var så mkt på jobbet :( Men jag fick ett gulligt telefonsamtal av Victor efteråt. När jag svarade hörde jag en söt liten röst: " Mamma, det gick bra. Jag sa ingenting och jag grinade inte heller. Det gjorde inte ont, det kändes nästan intenting alls" Kan jag få polkagrisstänger nu? Självklart fick han det. Överraskade honom med att hänga upp dem i plastgranen uppe som vi redan klätt. Förstå att han blev glad när han såg dem, jag hade ju sagt till honom att jag inte hittat några i stan utan att vi skulle köpa i Birsta i helgen :) "Mamma! Du lurade mig.. Ahhh.." 
Finaste gokille!

Tyvärr verkar han reagera på sprutan han fick, för såhär ser han ut idag. Men visst kan man få så? Vi håller iaf koll så det inte blir värre. Pigg är han iaf och det är ju bra. Älskade unge!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards