Tuffevictor

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Camilla - 18 augusti 2014 21:57

Nu kör vi! Hela förra veckan i ett inlägg! :) Måndag blev en mellandag och hem från stugan! Tisdag furuvik hela långa dagen. Onsdag packa om och åka ut till stugan igen. Först blev det dock en sväng på stan och sedan ett besök hos gammelfarmor. På Torsdag kom morfar (pappa) och var med oss på dagen då bilen var på verkstad. Sedan hade Vilma sitt första tandläkarbesök som gick galant! :) På fredagen fick vi besök av vänner och det blev bad och massa fika. På lördag morgon gick Thomas och jag en sväng i skogen och resultatet blev 1 torkad kantarell :) Efter lunch åkte vi hem till stan i en fullpackad bil, då vi tog hem det mesta vi släpat med oss till stugan under sommaren. När vi precis hunnit packa ur så kom mormor, syrran och co. Fixa fika och sedan promenad ner till Selånger! Barnen åkte karuseller och hade skoj och Thomas och Christoffer tog en helikoptertur. Huga, jag var nog mer nervös en dom! Det gick dock bra! :) De tog en sväng över Alnön och tittade till kusinernas hus. Hem och fixa käk och bjuda på middag. Söndagen fick åt till att försöka städa ikapp hela sommaren! Kan lova att det var skitigt men det var det värt med en sommar som detta! Puh! Det var veckan i korta drag :) Och så lite bilder då! ( eller många);)

   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards