Tuffevictor

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Camilla - 17 augusti 2014 21:53

Oj vad jag ligger efter på bloggen. Har varken haft tid eller lust då jag/vi haft fullt upp! Vårt sköna "sommarlov" som Victor säger är nu snart över. Thomas börjar jobba imorgon och jag är ledig med barnen till och med onsdag. Sommaren har varit fantastisk på många sätt och vis och det dröjer nog många år innan vi får uppleva en sådan fin sommar igen, iaf vädermässigt. Måste erkänna att det känns lite vemodigt och jag kommer sakna att vara med barnen/familjen jättemkt! Skulle lätt kunna vara hemmafru och ta hand om barnen ;)

Här kommer lite bilder på vad Thomas och barnen hade för sig när jag jobbade v 31-32. De var mestadels i stugan och badade medans jag bodde hemma, snacka om tomt! De var även ut till kusinernas stuga i Oxviken och hade en mysig dag. Sedan blev det lek på Norra Berget en dag också. När jag fått semester igen kom kusinerna till stugan och sov med oss då syrran och Christoffer var på bröllop. Det gick superbra trots att det var första gången de sov över hos oss. Toppenveckor hade de iaf trots att de inte riktigt förstod varför jag måste jobba :) Inte jag heller om jag ska vara ärlig ;) Det är ju så fantastiskt skönt att vara ledig!

       

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards