Tuffevictor

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Camilla - 29 juni 2014 18:40

Det dåliga vädret fortsätter. Med vädret fortsätter även vi att rensa, slänga, skänka och organisera om. Vi rensar igen, klipper ner buskar och gräver upp rötter. Städar, skurar och tvättar. Nu är vi i fixartagen, det vi annars aldrig hinner med, eller prioriterar bort. Sååå skönt! Men vi längtar såklart efter sol och värme nu! Lite skoj och vila hinner vi dock med, som kalas på alnön för att fira "morbrors" födelsedag och när solen tittar fram utnyttjar vi den med sol och bad på vår nya altan. En cykeltur har det också blivit med köp av sommarens första mjukglass. Fiske i stugan har vi också hunnit med.

Victor är nu även klar med simskolan, skönt att slippa vara låst till en tid varje dag. Han är inte riktigt framme vid att kunna simma själv, men med fortsatt träning i sommar, om det nu blir någon, så tror jag att han kan simma i slutet av den.

Det var lite av vad vi gör! Och så lite bilder såklart.. :)

Efter!

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards