Tuffevictor

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Camilla - 2 mars 2014 15:50

Eller alias farfar har varit i farten igen. Nu har han snickrat en fin sänggavel till Vilma. Vilma blev jättenöjd och tycker mkt om sin nya "prinsessäng" Hon gillar Ugglor lilla fröken och därför klistrade vi på några enligt eget önskemål. Såklart fick Hello Kitty följa med på ett hörn också :) Nu fattas bara en sänglampa så kan vi läsa sagor i hennes säng också och inte bara i Victors.

Tack bästa farfar!

Av Camilla - 2 mars 2014 14:57

Hela veckan som gått har sett ut så här. Barnen har haft en hemsk hosta, feber, snoriga näsor och även lite kräks. Hostan kvarstår och det lär den göra ett tag. Kan säga att det var väldigt skönt att kunna gå ut en stund idag, har inte varit så kul för barnen att vara inne hela veckan. Mkt gnabb och grin har det blivit och humöret på oss alla har väl inte varit det bästa. Men nu är det snart ny vecka och vi tar nya tag och hoppas den blir bättre!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards