Tuffevictor

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Camilla - 23 september 2013 20:39

Igår var det 2 år sedan vi köpte detta hus! Fatta vad tiden går fort. Vi trivs så himla bra i både huset och området så har inte ångrat köpet en enda gång. Att köpa hus är ju lite som att köpa grisen i säcken, men denna gris blev hur bra som helst ;) Hade ju letat x antal år så var ett ganska desperat köp om man säger så! Jag orkade verkligen inte bo i lägenhet längre och vi chansade på att detta skulle bli bra trots att jag varit motståndare mot Bergsåker/Österro och Lillhällom under alla år vi letat hus. Tur att Thomas stod på sig och att jag var så less på lägenheten med två små barn i.

Nu sitter jag i fårskinnsfåtöljen i min onepiece och brasan värmer gott. "Härligt" som Vilma sa innan hon gick och la sig. :) Kan inte annat än att hålla med.  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards