Tuffevictor

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Camilla - 6 september 2013 13:28

Jag har tre saker som jag drömt om och sagt att jag måste ha när jag/vi har köpt hus. Braskamin, badkar och en fårskinnsfåtölj. De två första har vi redan men inte fåtöljen..ännu!

Två år i huset snart och det börjar bli dax att göra ett inköp kanske!? Kruxet är dock att jag vill ha den/dem? bredvid braskaminen och just nu står ju en ganska stor grind runtom. Vilma känns lite liten ännu för att ta bort den, vill ju inte riskera att hion ska bränna sig bara för att jag längtar efter min fåtölj. Men vi har ju ett stort hus, nånstans borde den väl få plats tills dess att grinden är borta ;)

De här två såg vi häromkvällen. Fina! Men vilken är finast? Vad tycker ni? Första eller andra? Kan säga att den ena kan vi köpa 2 av för typ samma pris som den andra. Tål att tänkas på, är ju ett ganska dyrt inköp.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards