Tuffevictor

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Camilla - 30 juli 2013 14:16

Förra veckan (och även veckan innan) blev det mycket kalasande då både Victor och Vilma fyllt år. Många fina presenter blev det! Kalas för kompisarna får bli senare i höst då det är så många borta nu mitt i sommaren.
Fint väder var det också så vi bodde i stugan en hel vecka, så skönt! Underbart att kunna vara ute från morgon till kväll och bada flera gånger per dag! :) Nu har vi haft några slappardagar med fix hemma, men så snart finvädret kommer tillbaka åker vi till stugan igen. :)

 

   


Sedan har ju Victor och Vilma varit på kalas hos kompisen Molly som också fyllt fyra. De hade jätteskoj..:) I slutet fick de fiska fiskdamm och fick då varsin godispåse. Victor blev så paff då han inte gjort det förut. Mamma! Man kan fiska inne oxå!? Och då får man godis!? Konstigt, det har jag aldrig gjort, men det kommer jag vilja göra igen! Haha, förstår det!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards