Tuffevictor

Alla inlägg under juni 2013

Av Camilla - 8 juni 2013 21:00

I onsdags em var det vernissage på Victors avd på dagis. Det var utställning på deras projekt om dinosaurier som pågått under våren. Duktiga barn som målat och skapat! Victor visade stolt upp sin dinosaurie.:) Kul att få se allt de gjort!

Av Camilla - 7 juni 2013 21:44

Av Camilla - 6 juni 2013 21:03

Vi har frågat Victor en tid om han inte vill pröva att ta bort stödhjulen på sin cykel men han har inte velat det. Igårkväll sa han plötsligt: Imorgon vill jag ta bort stödhjulen.. så imorse åkte de av och Victor satte sig på cykeln och drog iväg. Thomas försökte springa efter och hålla i pinnen men han hann inte med..:) Våran stora duktiga kille!..:)


   

Av Camilla - 5 juni 2013 18:12

Hmm. Den här "uteplatsen" på baksidan av huset står helt tom och trist. Skattepengarna som kom in på kontot igår får kanske gå till att fixa till med lite mysiga möbler och varför inte en liten bubbelpool? Tanken är lockande och nu planerar jag för fullt! :)

Av Camilla - 2 juni 2013 20:56

En helg går verkligen fort, för fort! Speciellt när det underbara vädret håller i sig. Vi har varit ute hela helgen igen och njutit av värmen. Fikat hos bästa grannarna, ätit middag hos kusinerna och varit till stugan är en del saker vi hunnit med. Bryggan ligger nu äntligen i sjön och studsmattan är monterad, till barnens stora glädje! Thomas och svärfar tog premiärdoppet och tempen låg på 21.5 gr. Klart godkänt! Då barnen är så snoriga får de vänta ett tag till med sina första dopp. Jag väntar tills tempen visar minst 25 ;)

Skönt med kortvecka till veckan och jag hoppas nästa helg blir lika bra som denna!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards